måndag 10 november 2008

Nedräkningen till WotLK är mindre än tre DAGAR

Nu är det verkligen nära tills att World of Warcraft: Wrath of the Lich King (inte Wrath of the Lish King!) släpps på torsdag - eller onsdag natt för er som är riktiga nördar!

Jag har beställt mitt spel eftersom jag inte kommer ha tid att lira under helgen, jag kan därför bara vänta in spelet i brevlådan. Kanske hinner installera det i helgen om jag har tur, men jag får nog glatt vänta tills nästa vecka innan levlandet börjar.

Innan dess skulle jag vilja hitta lite quest- och reputationguider. Det släpptes ganska fort till Burning Crusade, men borde inte några betatestare redan skrivit ihop långa guider...? Jag ska ta mitt ansvar och försöka hitta en bra guide som vi kan dela med oss. Om ni har hittat en själv får ni gärna höra av er så kan vi posta den åt er.

När ska du köpa ditt spel? Och om du nu inte ska köpa det, varför inte...?

Ses i den nya expansionen!

/Jaak

Inga kommentarer: