onsdag 12 november 2008

Bara timmar kvar till expansionen Wrath of the Lich King (WotLK) släpps

Börjar faktiskt bli lite förväntasfull och nästan nervös. Såg att CDON skickat paketet redan igår och eftersom man bor i huvudstaden borde det dyka upp redan idag. Har bett tjejen kolla brevlådan för att se om det dimpt ned, men inget svar än så länge.

Jag har eftersök bra guider till quests och repgrinding inför Wrath of the Lish King, men har inte hittat något ännu. Det bästa jag hittat för att förbereda sig är WoW Wikis guide inför expansionen. Där finns det information om Reputation grinding och en god överblick över vad som kommer.

En bra idé är att undersöka alla factions quests i WowHead, t.ex. quests för Warsong Offensive - som ger bl.a. de första questarna vi kommer stöta på i början. Jag hittade iaf en quest som gav fina rewards, bl.a. Axe of the Frozen Death för min warrior.

Fan, fick precis reda på att jag inte fått nånting fårn CDON idag. Nåja, då får man vänta med att installera grejerna imorgon då, får något spelande kan man inte räkna med - servern är ju alltid nere de första dagarna...

Inga kommentarer: