tisdag 9 september 2008

Upgrades!

Då jag tagit tag lite i min Warrior igen kan jag inte låta bli att försöka skaffa lite bättre grejer till honom. Dels för att det är skoj och dels för att få en bra start i expansionen. Just nu springer han omkring med en massa halvkassa föremål. Exempelvis en ”grön” level 65 hjälm och ett par level 60 blåa tanking skor. Borde ierförsig kunna hitta bättre DPS skor på AH som är gröna. Får titta efter det ikväll.
Igår så fixade jag dock två nya föremål. Ett par axlar och ett bälte.
Axlarna (namn) gjorde jag själv. Hittade pattern för 90 guld på AH och slog till på direkten. Har inte sett det pattern på AH under en lång tid då jag letat.
Det enda som krävdes för att göra dem som var svårt att få tag på var 2 stycken Heart of Darkness. Jag drog i några kontakter och fick dem båda för 230 guld. Bra pris tycker jag.
Bältet (namn) fick jag en gammal guildkamrat till att göra. Skaffade fram materialet och skickade dem till honom. Visst om man ser till materialkostnad osv för både bältet och axlarna så blev det några guld. Men det är ju att utrusta sina karaktärer som är något av det roligaste i spelet.
Nu är det bara 2handsvapnet som fattas från mitt honorfarmade. Har ca 19000 honor. Har för mig att det krävs 27000 för macen. Så 8000 till. Borde inte ta så lång tid…… Förhoppningsvis.

Inga kommentarer: