måndag 1 september 2008

Shattered Sun: Exalted

Ännu ett mål har blivit uppfyllt! Nämligen att bli exalted med Shattered Sun med min Warrior. Det gick ganska fort när jag väl bestämde mig för det. Gör man alla dailyuppdragen så får man in över 4000 rep vilket är en hel del. Nu är jag en sköld och två amuletter rikare.
Nu är det dags att ta tag i nästa delmål. Nämligen att skaffa ett schysst tvåhandsvapen. Det kommer antagligen att bli en Tvåhands mace.
Detta då Warriors kommer att kunna dualwielda tvåhandsvapen i expansionen är det bra att förbereda sig så gott det går. Att få ett bra blått vapen vid expansionens början är nog en möjlighet. Men att få tag i två stycken tidigt kommer nog bli något svårare. Därför tänker jag försöka skaffa mig ett innan expansionen släpps. Kanske tom två om jag orkar. Vilket jag är något osäker på. Men det hade varit nice om det varit möjligt.

2 kommentarer:

J sa...

Du kan ju alltid köpa på dig 2 st Crystalforged War Axe
fina stats på dem oxå.
+50 Stamina
Equip: Improves critical strike rating by 27
Equip: Increases attack power by 80 per yxa..
känns som att titan grip kommer vara rätt OP

Niz sa...

Sant! Crystalforged War Axe är billiga och har bra stats. Tyvärr så har de inte spciellt hög DPS i jämförelse. Men statsen är jäkligt bra. Den yxan är grym för Hunters under en väldigt lång tid. Men tyvärr inte för en warrior i samma utsträckning.