onsdag 10 september 2008

Tankatronic

Har tankat min 1sta instans (ramp) nu =P
Bra gick det och kul var det, även om de 2 rogues och den mage som var med tävlade på damage metern.. mycket kutande och mycket fel pullande av ”roguesen”.
Dingade oxå där inne (62) så jag passade på att göra mig mina engineering goggles, både Tankatronic Goggles och Surestrike Goggles v2.0 och SATAN vad han slaktar nu, och han ser rätt galen ut också. Har nog aldrig dödat så fort med ngn char under lvlandet nånsin! Men så har han hyfsat bra saker nu också. Kanske skulle slängt på ett par enchants till?

Engeneering e faktiskt ett rätt roligt prof, men alla manicker man kan göra. Passar bra in på min warrior chars utseende också då jag spelar en troll male med blå tuppkam.

1 kommentar:

Niz sa...

Att tanka är skoj. Det krävs dock att man är 100% närvarande i varje strid. Det går åt helvete om man slackar. Som DPS kan man ta det betydligt lugnare.
Du får skaffa dig lite bättre tanking gear sedan så du kan börja tanka på allvar.
Long Live the Tank