onsdag 17 september 2008

Så många val!

Jag skiftar hela tiden i mina mål och vad jag vill hinna med innan expansionen. Jag har fram tills igår fokuserat helt på min warrior. Samlat honor för att förbättra hans gear och på så sätt förbättra hans chanser till en bra start i WotLK. Baksidan av det är att mycket av de sakerna jag lägger ner mycket tid på att skaffa nu kommer bli gamla väldigt fort när WotLK går live. Egentligen borde jag, som J skrev i ett mail till mig, samla på mig bra tanking gear så att jag kan tanka i de första instancerna i expansionen. Jag har ingen aning om svårighetsgraden på de första instancerna. Men om det är som i Outland borde det inte vara några problem för mig att tanka. Förhoppningsvis behöver jag inte ens speca protection.
Igår körde jag med min mage igen. Den har stått stilla på 65 i evigheter. Men nu har jag äntligen tagit tag i den igen. Den är en bra bit in på 66 och mitt mål är att så snabbt som möjligt bli 70.
Jag blev även sugen på att få upp min lilla 32 hunter till 70 efter att ha sett bilderna på Ferarros blogg.
Det ser verkligen maxat ut att ha en Devilsaur som Pet. Bara det är ju en anledning till att skaffa sig en Hunter. Men känner jag mig själv rätt kommer jag inte att levla upp några fler chars. Jag har för kort med tid på mig och inte heller någon större lust att springa igenom hela världen ytterligare en gång. Fem stycken level 70 för räcka.

Inga kommentarer: