fredag 21 november 2008

Moving up!

Dingat 75. Känns rätt bra faktiskt =)

Kan säga att mina epics varat ungefär så länge som jag väntat mig. Har br bytt ut två saker än så länge(Axlar och bracers). Lite trist känner jag faktiskt att se likadan ut så längt in i wotlk, speciellt när jag gillar utseendet på de nya sakerna så mycket som jag gör men jag kommer ju inte precis ta sämre saker för att förnya mitt utseende.

En annan sak som känns lite trist är att jag inte fått en enda ny skill sedan 70 förutom Lava Burst. Så det är typ som att jag fortfarande är 70. Blizzard har verkligen gjort det lätt för sig, men och andra sidan hade jag redan en uppsjö med skills att hålla reda på.

Svårighetsgraden på WotlK än så länge har inte varit speciellt hög (har jag ju inte gjort mer än Borean Tundra, Howling Fjord och Dragonblight). Om det beror på den utrustning jag redan hade på Destruction eller inte kan jag inte säga, men när TBC släpptes kändes steget mycket tuffare än vad det gjort nu. 2 och 3 manna eliter är inga problem att sola i nuläget.

Skinning har jag fått upp till 450, men det går lite sämre med LW( 397). skinnar för lite helt enkelt, men det e först vid 78 som det finns saker som jag vill ha av LW så jag kommer väl inte ta tag i det förrän då. Dessutom e det bara runt 400 skill som krävs för de items jag funderat på.

Inga kommentarer: