fredag 19 september 2008

Förberedelser..

Min warrior har nu nått lvl 67, så mitt mål att bli 70 innan wotlk ska nog inte bli några större problem. Men när det gäller mål finns det en tendens att de utvecklas. Antingen till nya, eller blir mer nyanserade. Mitt mål att hinna bli 70 inkluderar numera även att få ihop hyfsad tanking gear så att han får en mjuk start i Northrend. Just nu verkar det vara Fury som är den spec man ska ta sig till 80 med, och i så fall kan det inte skada att införskaffa sig minst ett bra 2H vapen för Titan’s Grip och stacka upp på så mycket +hit man överhuvudtaget kan få tag på (man får –15% hit på alla vapen krävande attack skills).

Ett annat mål är att få upp hans profs till max. Just nu fattas jag 15 points och det ska jag väl också hinna fixa tycker jag!

Annars ser mina chars profs ut som följer:
70 Shaman: 375 Leatherworking / 375 Skinning
70 Priest: 375 Enchanting / 375 Tailoring
67 Warrior: 375 Mining / 350 Engineering
70 Mage: 205 Alchemy / 203 Herbalism
70 Hunter: 111 Mining / 82 Engineering


Snart är alla redo för den stundande utmaningen!

1 kommentar:

Jaak sa...

25 prof-points saknas va...?