torsdag 17 juli 2008

Netherwing: Frustration.

De senaste dagarna då jag har gjort mina daily quests har jag fått ett ägg. Det har dock inte varit det enda jag sett. Har blivit bestulen på ägg 3 gånger i följd nu. Vilket är sjukligt irriterande. Då det har varit folk från samma fraction som mig har det inte varit möjligt att ge sig på dem och ta tillbaka det från dem genom våld.
Senast det hände var nu i morse innan jag tog bussen till jobbet. Jag satte igång datorn. Loggade på och begav mig ner i Nethermine. Jag hittade ett ägg nästan på direkten. Det stod dock några ravagers framför som jag skulle behöva röja ur vägen. Jag gav mig på en. Blev bortkopplad från Internet. Loggade på igen. Min Paladin hade dött när datorn tappade Internet uppkopplingen. Flög tillbaka. Sedan hände samma sak igen. Sammanlagt hände det 4 ggr. 5 gången och en 20 minuter senare. Så fungerade det bättre. Internet hade visst stabiliserats. Slogs mot sista ravagern som stod närmst ägget. Just som detta pågår kommer en Warlock springandes går upp och lootar mitt ägg. Där stod jag. Förstummad. En halvtimmes kämpandes för ingenting. Jag loggade av och åkte till jobbet, lite lätt frustrerad.

Netherwing: Revered: 11250 / 21000

Inga kommentarer: