fredag 18 juli 2008

Netherwing: Eggs

I förrgår kväll stötte jag på en präst undertiden jag gjorde färdigt några dailyquests. Vi började snacka och han berättade att han gått från Neutral till Exalted med Netherwing på 3 dagar. Jag blev såklart lite imponerad och frågade honom hur han lyckats med det. Han berättade om att han farmat ägg som en galning och visste alla platser där de kunde spawna. Jag berättade om mina ägg erfarenheter. Vilket inte är de bästa. Han erbjöd sig därefter vissa mig var alla spawnlocations var någonstans. Sedan tipsade han också om att det fanns en massa bra filmer på Youtube som visar rutter osv. Jag blev lite förvirrad av rundan han visade mig. Men mitt intresse hade ju såklart väckts. Så jag gick in på youtube igår och letade lite och hittade en fenomenalt bra film.
[Se filmen om var du hittar Netherwing Eggs här]
Efter att ha tittat på filmen en 3 gånger kände jag att jag kunde rutten. Jag flög runt hela sträckan och hittade 3 ägg. Har sedan säkert hittat en 10 ägg till sedan dess om inte fler.
Synd att jag inte tänkt på detta tidigare. Jag har på ett dygn hittat nästan lika många ägg som jag totalt hittat fram tills igår. Loggade in i morse och körde en haltimma och hittade 5 ägg. Det är inte illa.
Nu är draken nära. En dag till så är den min.

Netherwing: Revered: 18000/21000

1 kommentar:

Jaak sa...

Låter som det inte är så svårt. det är säkert inte alltför många som just nu farmar heller. jag kommer inte orka göra det tror jag - känns inte värt inför expansionen även om den dröjer. har inte kollat på filmen, gör det när jag kommer hem från stugan. lättare då. du får visa mig rutten ett par gånger "på riktigt" så kanske jag kommer igång.

Hörs sen! Kul att du bloggar, kom ihåg att lägga upp en länk till mig i din bloggroll - www.pottodds.se