tisdag 7 oktober 2008

Brewfest Eventet över

Kl. 00:00 på natten från fredag till lördag var det sagt att Brewfest eventet skulle vara över. Jag kunde inte kontrollera detta för jag var inte hemma och spelade, men i torsdags så fick jag den AP trinketen som jag behövde på Jaak. Riktigt skönt. Det var sista kvällen jag hade tid att spela, så jag visste att jag inte skulle få den om den inte droppade. Jag spelade med bl.a. jespers druid Kongh, Eternal Sleeps enda lvl 70 druid och även han fick samma AP trinket i samma run - snacka om tur med dropsen. Två veckors grinding av samma jäkla boss och så droppar två likadana av fem möjliga försök.

Nu ska jag försöka få tag på ett nytt schysst 2h vapen på Jaak - om jag har tillräckligt med pengar och material kan det säkert bli Khorium Champion, det behövs ju mkt +hit för att 2h dual wield speccen, så om man kan få lite extra +hit på vapnet så skadar det ju inte. Nån som har hittat en bra gear guide för just denna specc...? Återkommer om jag hittar nåt själv.

Kom ihåg att RL > WOW

Inga kommentarer: